aku...dia dan kami

aku...dia dan kami

Thursday, June 04, 2009

I'm Back..my new blog

Mengilap Kembali Blog Yang telah Malap

Huuuuhuuhhuu....dah bertahun-tahun lamanyer aku tak mengilap blog aku nie...rasa nyer hampir 3 tahun gak ler....tah tetibe lak terdetik hati nie dicuti-2 sekolah nie aku nak mengupdate kan aku punyer blog...thanks ummi sara kerana byk gak ko dah ajau aku bt blog yg tak secantik nie...huhuhuhu......kire nyer aku nak mulakan dari mana blog aku nie yer...last sekali dari ceritera aku bertunang ngan laki aku ...skrg nie dah berkahwin pun dan dah beranak pun ermm rasa nyer nak tepek sikit lah gambau kekawin kami nie...nanti leh gak bt tatapan anak cucu ku menonton nanti....

Ceritera ku skrg nie dihabiskan dengan kuliah di maktab dengan assig yang berlambak-lambak ngan drawing yang dah nak termuntah rasanya ...dengan nak layan karenah anak dara aku lagi...tue lah time dah koje nak mintak belajar lagi...ermmm tetibe teringat pulak pepatah arwah abah yang mengata satu ayat yang masih tersemadi dalam ingatan aku...arwah abah pernah berkata kat aku..."ida ko belajar lah selagi termampu sampai sekolah dah terima ko ...ko tak yah lah sekolah lagi" kata-kata tue lagi memberi semangat untuk aku berjaya...thanks abah...anak mu ini sentiasa mendoakan kesejahteraanmu disana...walaupun ko tiada lagi untuk meraikan kejayaan anak mu di sini....
Luv U...walaupun aku masih merindu dengan lawak-lawak dan karenahmu..

No comments: