aku...dia dan kami

aku...dia dan kami

Monday, June 15, 2009

Bodoh punyer penjahat.....

Al kisah berlakunya sewaktu aku sedang menjalankan Latihan PBS di sekolah keb ss19 di subang jaya...masa tue hari terakhir aku menjalankan latihan kat sekolah tue ermm 4 April 2009 ni lah ...kebetulan hari tersebut aku lambat sikit kuar sekolah...sebab nak bantu cikgu jaezah nie siap kan dewan untuk buat pertandingan pidato...ermm ari tue ari jumaat..aku pun dah janji ngan bebudak opis lama ...nak jumpe kuar makan sesama kat subang parade...aik nak jadi kan kisahnya...memang tak der rezeki aku nak jumpe kekawan lama....masa nak balik...utk dpt kan kete..aku tgk kete aku dah lain macam...rupa-rupanya cermin sisi penumpang bahagian telah di pecah oleh penjahat yang tongok lagi bangang..tahu tak ape yang dia curi...roadtax kete aje...abis dia koyak kannye...dah lah tak senonoh koyak nya...sebaik ler masa tue aku tak bawak laptop...klu tak memang menangis terguling-2 ler...erm hubby mengamuk ler..sebab itu ketenya....aku g lah buat report kat balai...ermmm setakat report..kertas taip kene bayar 2 hengget...polis pun macam endah tak endah ajer ngan report kiteorg...ngok tul...cermin pecah tetap kene repair....ermm bukan rezeki kami lah bulan tersebut...mungkin ada hikmah di sebalik kejadian yang berlaku....tp penjahat ko tetap tak kan selamat...di dunia dan di akhirat.....

Ini lah rupanya...penjahat bodoh..ngek-ngok...tak der kesedaran sivik..

No comments: