aku...dia dan kami

aku...dia dan kami

Tuesday, June 09, 2009

"17 May 2009 -18 May 2009 " Besday PaRty...


Dah pun 28 tahun umur aku...manakala anakanda ku Dania dah 1 tahun....dah besar anak dara ku nie..ermm..aku telah memilih ari ahad 17 May 2009 untuk mengadakan majlis kesyukuran dan ulang tahun kelahiran kami berdua anak-beranak...tue lah dah berdekatan tarikhnya kami buat lah sekaligus...Sori anak dara mama..18 May 2009 mama kene melaksanakan tanggungjawab mama ...aku dikhendaki wajib menghadiri krusus BIG yang diadakan oleh Maktab ..jadi pada tarikh kelahiran anak dara ku ..aku tidak ada bersama dengan nya..apa pun mama ngan papa...ngan nenek dah pun mengadakan majlis yg sungguh meriah untuk anak mama ini....time kasih bebanyak yer kepada mereka yang menghadiri majlis kami...dan tak lupa jugak nak ucapkan kakitangan yang bertungkus lumus menyediakan juadah untuk majlis kami ini...antara-2 orang kuat kami ialah...mak enab n famili...kakak ku..bonda ku ...adik ku achoi dan isterinya cik tonah...dan tak lupe jugak yang banyak memberikan hadiah kepada kami berdua...hee...hee...terutama papa yang tercinta...luv u papa.....semoga kami panjang umur...dan dapat membesarkan dania dengan kasih sayang dan pendidikan yang secukupnya...memudahan allah melimpahi kami dengan rezeki dan jauhkan lah kami dari sebarang kejahatan di dunia ini....Insyaallah.....




kek ini dari papa..Thanks papa...


masanya untuk meraikan ..knp lak tetibe aku macam sesedih
masa nie anak dara ku tgh malu sebab tetamu nyanyikan hepi besday tuk dia...


ini plesent dari papa n mama tuk anak dara kami...

punyai lah kedekut...member nak pinjam..yang itu
anak member aku masa di uitm...anak dak yan...batrisyah namanya


Yang ini plesent dari member maktab..pleasent nie lah yang paling anak dara ku suka...
yelah kak nam melaram...


hee...hee...macam ninja turtle lah nak..

2 comments:

Ummi Alisya said...

tomel lak ai dania dgn beg kura-kura die tuh... kalau sarra dah pandai melaram...x taulah nak cakap caner...

baby_ieda said...

aik...tak lama lagi pandai ler sisara tue nak melaram gak...tungguu jer lahh ummi....