aku...dia dan kami

aku...dia dan kami

Wednesday, September 20, 2006

5th August 2006
Cuti-2 Weekend at A Famosa Water World & Safari World....
Setelah penat mencari rezeki di kotaraya..yg penuh dengan kesesakan jalan raya dan bermacam ragam kehidupan manusia...arhh memang penat bangat..aku dan hubby pun bercadang menghabiskan cuti weekend utk hilangkan strees...(sengih + ita...pasangan romeo dan juliet diuitm)...pun join kiteorg mencari kedamaian tersebut....hee..hee..
aku telah memilih A Famosa Melaka sbg destinasi bercuti...erm yer lah kat mana lah kat kg aku ler..melaka...










5 August 2006 >>>
water world destinasi pertama...


hee...hee..teman tapi mesra....
water world...?? tmpt mandi manda....
aku + hubby & sengih + ita...
seronok gitu..
main papan gelunsur air kat sanakan..hee..
knp ko nangis ita..ko takut eekk..kelakar lah kan...nanti pas nie kite pegi bawak anak-2 kiter lak..kiter tak payah ler main bende-2 tue semua...;))....lepas mandi water world singgah pulak makan kat kuih cucur udang alor gajah ...teringat lak zaman uitm makan kuih cucur udang ...ngan kak yah, ug, dak farah metot....& dak yan sedap wei korang..rasa nyer tetap sama gak...






6 August 2006 >>>
Safari World ...>>Destinasi terakhir...






wahh...terkejut mak aiii...tetiba lak aku jadi princess burung merpati putih...hee..hee..ita jgn jeles yer..;))

masa nie tgh nengok bird show kat safari world..berbaloi lah pegi kesana nengok alam flora dan fauna...








tgk tue pasangan romantis..kiter..

cehhh..seronok yer korang dpt pegi jejalan...klu tak mesti si muncung ita tue dah leh buat sangkut hanger...
aik mana pulak hubby aku...dia tinggalkan aku jln sesorg..org lain jln pimpin tangan...











ceh aku
dpt bf baru...
macam ganas
jer muke mamat nie...

ini masa cobwoy show..
memang best bangat
diaorg punyer show..tak rugi aku beli tiket 15hengget...ceh sengih ..tersengih..sengih dia...
alamak lupe lak aku nak mintak no phone brader tue..klu tak leh aku masuk free lain kali....wei ita kemain ko ngan brader tue eekk..ko tak nampak cik abg ko kat sebelah tu...


de last aksi ...ini ler makhluk paling cute...jeng..jeng..jeng....

comey.. anak saper nie.....














2 comments:

Ummi Alisya said...

uit mama ida! cepatlah up grade blog nih. kasi banyak2 post! sedeylah tgk zaman kurus murus nih...

baby_ieda said...

huhuhuhu...sedey tgk dah gemuk yer skrg...ini semua penangan dari mereka-mereka semua..