aku...dia dan kami

aku...dia dan kami

Wednesday, July 19, 2006

12 March 2006......satu ikatan satu perjanjian.......
Assalamualaikum....w.b.t
ermm syukur ke hadarat illahi yg maha esa,
kerana kekuasaannye .....
akhirnye diri ku bertemu jodoh jua...
memang tak percayalah aku telah menjadi tunang org...ketika di uitm masing2 tak mengenali diri masing2....masing2 buat hal masing...detik pertemuan rumah terbuka pn.azian benar-benar merapatkan silratulrahim sesama insan di hari raya...memang tak sangka silratulrahim yg dibina membawa satu ikatan hubungan kasih sayang.... akhirnya termaterai lah satu perjanjian, satu ikatan utk hidup semati.....hihihiihii.....12 March 2006
pertunangan aku ngan aril telah mendapat kata, sepakat dari keluarga 2 belah pihak...


cincin sakti membawa seribu maknernyer..
setelah mendapat kata sepakat, cincin emas916 telah disarungkan ke jari manis ku...tanda nyer aku telah pun di sunting dengan org N9, nampaknyer lepas nie kene belajar loghat N9 lah aku...bukan percakapan jer (masak lomak cili padi pun aku kene pandai gak...) isshhh...issshhh
Kini diri ku telah dimiliki....
nampaknyer....spare part-2 dulu kene campak kat lombong lah....

ewah...ewah ..suke nyer dia dah jadi tunang aku...
tengok tue sesenyum keriangan dihati
bile dah jadi tunang aku....
org bertunang lelaki mana leh ader...dia samber je ader...
menyibuk tul tah saper agak nyer jemput dia datang .....
(ermmm bergambar kenangan bersama family hubby....)




2 comments:

Anonymous said...

Comelnye ieda...so sweet couple...coming soon...mama ieda...daddy ariel..:-)

baby_ieda said...

apa...apa..ajer lah..