aku...dia dan kami

aku...dia dan kami

Wednesday, October 12, 2011

fuuuhhhh...fuhhh...fuhhh.....berhabuk sudah...!!

kenapa tajuk nyer sebegitu....kerana sudah setahun blog ini tidak diupdate dengan tuan tanahnyer yg sentiasa sibuk-mebuk dengan rutin harian dan anak-anak yang semakin membesar .....dania dah menjangkau usia 3 tahun manakala si adek telah pun melangkah usia 1 tahun..dengan usia yang satu tahun itu jugak membuatkan blog ini telah ditinggalkan dengan sebarang cerita aku....dia dan kami...he..he..he...

            ini si kakak yang semakin si anak dara......

          yang ini si adek....semakin membolat....
                      ini aku dan dia....

banyak perkara dan rentetan cerita yang telah berlaku pada tahun 2011 dalam hidupku dan keluarga kami....Ini kerana masa sekarang semakin cepat berlalu...dan perkataan  2012 akan muncul tidak berapa bulan lagi...diharap 2012 merupakan tahun yang lebey baik untuk diri aku dan keluarga kami....semoga
impian aku dan segala-galanya dapat ku kecapi dengan penuh bermakna......

1 comment:

Rizziela said...

memang cepat betulkan masa berlau