aku...dia dan kami

aku...dia dan kami

Thursday, February 04, 2010

Aku Mabuk lagi...

    Lama dah aku tak menjenguk blog aku...apatah lagi tanaman-2 dan binatang-binatang aku di farmville Facebook...ini kerana disebabkan semuanya angkara.....Aku mabuk lagi...hee..hee..apesal kene mabuk lagi..sebab aku pegnentkan tuk anak En.Muhammad Sharil Bin Abd Karim bt yang kedua kali...kali nie impian anak aku si dara dania tuk ada kawan dan ada bb termakbul kerana mama nyer tgh sarat mabuk-2 dan penin-2 tuk adiknyer didalam pewot nie....seperti benda yg sama aku lalui masa peknenkan dania..tp kali nie aku berdoa tidak lagi dicucuk air dan ditahan hospital...tak sanggup aku lalui.....kadang menangis aku bersendirian sebab tak tahan ngan alahan muntah-2 macam nak tercabut anak tekak nie...huhuhuhu saper jer nak paham....yo...
    Kadang-2 tue terpikir gak aku..biarlah papa dania yg kene penyakit buatan dia sendiri nie...aduiyaii.....biar pulak dia rasakan kehebatan dan penangan untuk membawa pewot selama 9 bulan nie...doktor dah mengesahkan..kandungan aku sudah pun 9 minggu...sekejap jer rasa dah 9 minggu ghupernyer...
untuk kawan-2 seperjuanganku..diana..ida suryani..kak yan..mastura..badariyah...dan yg sewaktunyer..marilah kiter bersama-2lah kita menempuhi onak duri ...mabuk lagi nie yer...

p/s: untuk ummi sara ngan abi sara...cpt2 lah bt production tuk yg seterusnya yer....kami mendoakan...



No comments: