aku...dia dan kami

aku...dia dan kami

Thursday, September 10, 2009

hobi baru papa dania

ahaa lama dah tak post kat dlm blog nie...dah berkabus aku nengokkan blog nie.....bukan apo..sibuk ngan tugasan harian di sekolah ...ini pun sempat lagi post sebab dah tak tahu apo nak bt...kire tgh free time lah...alkisahnya...si papa dania yg sekarang ada hobi baru...iaitu mensnap gambar anak daro dio aje...mamanyer dah tak der heran lagi...apelah nasib ku yer...(merenung masa depan)..almaklumlah papa dania baru sambar D2500 tak silap aku lah...aku nie apo tahu....asyik duk kene kelentong je ngan papa dania nie...huhuhu katanye nak g survey...tup..tup...dah angkut bawak balik....
ermmm tak per sebab kan dah jadi hobi...nanti cuti sekolah nak ajak papa dania g jalan-2 snap gambar kami...ahaa nak ajak ummi sara ngan dak sara deboks gak lah..leh amik gambar kami semua...


No comments: